Contact opnemen Klantenservice
Contact opnemen Klantenservice
Advies van een binnenhuisadviseur

Veelgestelde vragen

  • Hoe lang is de garantietermijn?

    Bij de aankoop van een meubel heb je twee jaar garantie en in het derde jaar wordt 50% van de kosten vergoed. TMC Wonen is een CBW-erkende onderneming. De Centrale Branchevereniging Wonen is een overkoepelende organisatie die onder andere standaarden voor garantietermijnen bepaald. TMC Wonen geeft bovenop deze standaard van twee jaar, extra garantie. Is de garantietermijn op je meubels verlopen en heb je toch een vraag? Bel dan naar 0113 224 122 of stuur een mail naar info@tmcwonen.nl, dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.  

    Naast de standaard garantievoorwaarden zijn er verlengde garantie termijnen mogelijk. Deze worden gesteld door de leverancier, wanneer dit geldt voor jouw meubels wordt je hierover geïnformeerd bij de aankoop.

    Verder is het mogelijk om een aanvullende garantie aan te schaffen voor je zitmeubel, de Premium Service. Hiermee krijg je 5 jaar volledige garantie op vlekkenservice en op de constructie van het zitmeubel. De orderbevestiging en/of factuur dient als garantiebewijs van de aanschaf.

    Heb je een vraag of wil je een service melding maken? Neem dan contact met ons op en houdt je klant- en/of ordernummer bij de hand. Zo kunnen we jou nog sneller verder helpen!

De woonwinkels van TMC

Laat je adviseren én inspireren in één van onze winkels