Contact opnemen Klantenservice
Contact opnemen Klantenservice

TMC Wonen staat bekend om de service en kwaliteit die geleverd wordt. Dit zeggen we gelukkig niet alleen over onszelf, maar ook klanten die bij ons gekocht hebben. Kijk bijvoorbeeld eens op onze pagina van Klantenvertellen (waar we bijna een 9 scoren!) of bij de Google reviews. Heb jij ook een opmerking, compliment of verbetering voor ons? We horen het natuurlijk graag. Dit kan via de live-chat op onze site, via Klantenvertellen, de mail (info@tmcwonen.nl) of gewoon telefonisch.

Service
Wanneer er iets niet naar wens is, beschadigd bij de levering of na enige tijd niet meer goed werkt, neem dan contact op met je verkoper. Doe dit bij voorkeur via de mail zodat het ook schriftelijk vastligt. De garantietermijn die we daarvoor aanhouden, is 2 jaar (zie de CBW-voorwaarden voor woonwinkels). In het derde jaar komen we als TMC Wonen je tegemoet en geven je 50% garantie. Ook wanneer deze deze termijn voorbij is, neem contact op zodat we kunnen uitzoeken wat we als TMC voor je kunnen betekenen.

All-in-House: 7 jaar service
All-in-House Service is een aanvullende servicegarantie op de standaard CBW-garantie van twee jaar. Bij de aanschaf van je nieuwe meubel kan deze servicegarantie tegen een meerprijs worden aangeschaft. Na de aflevering ontvang je een All-in-House Service Certificaat waarmee gedurende 7 jaar een beroep gedaan kan worden op de All-in-House Service. Vraag de verkoop naar de mogelijkheden!

– 7 jaar aanvullende constructieservice (zie All-in-House folder constructieservice)
– 7 jaar aanvullende vlekkenservice voor textiel (zie hieronder)
– 7 jaar aanvullende vlekkenservice en verzorgingsproducten voor leer en lederlook (zie hieronder)

All-in-House Textiel: 7 jaar Bescherming + Vlekkenservice
Banken, fauteuils en eetkamerstoelen die bekleed zijn met textiel worden volledig voorzien van een onzichtbare vezelbeschermer. Op deze manier wordt de bekleding meer vlekwerend en zijn eventuele vlekken eenvoudig te verwijderen voordat het blijvend zichbaar is. Wanneer er toch een vlek ontstaat, kunt u een beroep doen op de vlekkenservice. Dit geldt voor vlekken die veroorzaakt zijn door bijvoorbeeld dranken (koffie, thee en wijn), voedingsmiddelen (ketchup, jam en tomatensaus) of andere stoffen (zweet, urine en bloed). Voor een volledig overzicht, zie de All-in-House folder (textiel).

All-in-House Leder en Lederlook: 7 jaar Verzorging + Vlekkenservice
Banken, fauteuils en eetkamerstoelen die bekleed zijn met leer of lederlook worden geleverd met de verzorgingsproducten die nodig zijn voor 7 jaar, zowel reinigings- als voedingsproducten. Op deze manier wordt de bekleding gevoed, beschermd en, wanneer nodig, gereinigd. Wanneer er toch een blijvende vlek ontstaat, kunt u een beroep doen op de vlekkenservice. Dit geldt voor dezelfde veroorzakers als bij textiel, maar ook voor vlekken door onder andere kledingafgifte, cosmetica en brandgaten of vlekken. Voor een volledig overzicht, zie de All-in-House folder (leer en lederlook).

Let op:
– De vlekkenservice voor lederlook is voor een periode van 3 jaar.
– Voor geborsteld, geschuurd, gewaxt of geolied leer ontvangt u onderhoudsproducten die specifiek voor dat leersoort van toepassing zijn. Voor deze leersoorten is geen vlekkenservice van toepassing.