Contact opnemen Klantenservice
Contact opnemen Klantenservice

TMC Wonen staat bekend om de service en kwaliteit die geleverd wordt. Dit zeggen we gelukkig niet alleen over onszelf, maar ook klanten die bij ons gekocht hebben. Kijk bijvoorbeeld eens op onze pagina van Klantenvertellen (waar we bijna een 9 scoren!) of bij de Google reviews. Heb jij ook een opmerking, compliment of verbetering voor ons? We horen het natuurlijk graag. Dit kan via de live-chat op onze site, via Klantenvertellen, de mail (info@tmcwonen.nl) of gewoon telefonisch.

Service
Wanneer er iets niet naar wens is, beschadigd bij de levering of na enige tijd niet meer goed werkt, neem dan contact op met je verkoper. Doe dit bij voorkeur via de mail zodat het ook schriftelijk vastligt.

Bij de aankoop van een meubel heb je twee jaar garantie en in het derde jaar wordt 50% van de kosten vergoed. TMC Wonen is een CBW-erkende onderneming. De Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) is een overkoepelende organisatie die onder andere standaarden voor garantietermijnen bepaald. Bekijk de CBW voorwaarden. TMC Wonen geeft bovenop deze standaard van twee jaar, extra garantie. Is de garantietermijn op je meubels verlopen en heb je toch een vraag? Bel dan naar 0113 224 122 of stuur een mail naar info@tmcwonen.nl, dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.  

Naast de standaard garantievoorwaarden zijn er verlengde garantie termijnen mogelijk. Deze worden gesteld door de leverancier, wanneer dit geldt voor jouw meubels wordt je hierover geïnformeerd bij de aankoop.

Verder is het mogelijk om een aanvullende garantie aan te schaffen voor je zitmeubel, de Premium Service. Hiermee krijg je 5 jaar volledige garantie op vlekkenservice en op de constructie van het zitmeubel. De orderbevestiging en/of factuur dient als garantiebewijs van de aanschaf.