Contact opnemen Klantenservice
Contact opnemen Klantenservice

Algemeen

  • Welke maatregelen treft TMC Wonen tegen het coronavirus?

    Bij TMC Wonen volgen wij de landelijke richtlijnen. Bekijk onze maatregelen pagina om te ontdekken welke maatregelen wij tegen het coronavirus treffen.

  • Waar kan ik terecht voor zakelijke aanvragen?

    Voor zakelijke aanvragen kan je terecht bij TMC Project.

Planning en logistiek

  • Kan ik gratis parkeren bij de winkels?

    Ja, dat kan! Let op dat je bij TMC Goes en TMC WoonWenz gratis kan parkeren op ons parkeerterrein tussen de woonwinkels in. Bij TMC Kruiningen kan je gratis parkeren op het parkeerterrein voor de winkel en bij TMC Bergen op Zoom kan je gratis parkeren op het parkeerterrein op de woonboulevard.

Betalen, bezorgen en retouren

Service en garantie

  • Hoe lang is de garantietermijn?

    TMC Wonen is een CBW-erkende onderneming. CBW (Centrale Branchevereniging Wonen) is een overkoepelende organisatie van o.a. de sector woninginrichting waar bijvoorbeeld standaarden voor garantietermijnen worden bepaald. TMC Wonen geeft bovenop deze standaard een extra garantie. Dit betekent dat er op een aankoop van een meubel niet alleen twee jaar volledige garantie gegeven wordt, ook het derde jaar wordt voor 50% vergoed. Is de garantietermijn op je meubels verlopen en heb je toch een vraag? Bel of mail ons gerust want we vinden het belangrijk om ook buiten de garantietermijnen een goede service te bieden. Afhankelijk van de servicevraag kunnen hier wel kosten voor in rekening gebracht worden.

    Naast de standaard garantievoorwaarden van het CBW zijn verlengde garantietermijnen mogelijk. Deze worden gesteld door de leverancier en kiezen, buitenom de standaard garantietermijn, voor een langere termijn. Wanneer dit geldt voor jouw meubels wordt je hierover geïnformeerd bij de aankoop.

    Naast de standaard- en fabrieksgarantietermijnen is het mogelijk om een aanvullende garantie aan te schaffen voor je zitmeubel. Hiermee krijg je 5 jaar volledige garantie op vlekkenservice en op de constructie van het zitmeubel*. De orderbevestiging en/of factuur dient als garantiebewijs van de aanschaf.

    Heb je een vraag of wil je een servicemelding maken? Neem contact met ons op en houdt je klant- en/of ordernummer bij de hand. Zo kunnen we jou nog sneller verder helpen!

    Mail: service@tmcwonen.nl

    * Vraag naar onze voorwaarden