Contact opnemen Klantenservice
Contact opnemen Klantenservice

Zakelijk

  • Waar kan ik terecht voor zakelijke bestellingen?

    Voor zakelijke bestellingen kan je terecht bij TMC Project. Je kan vrijblijvend contact opnemen met onze projectinrichters. Voor algemene vragen kun je bellen naar 0113 224 126 of mailen naar info@tmcproject.nl.

Verzending

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Levertijden verschillen per product. Bekijk de productpagina van het item dat je wilt kopen voor een indicatie van de levertijd. Neem gerust contact met ons op voor exacte levertijden.

  • Kan ik mijn bestelling laten thuisbezorgen?

    Het is zeker mogelijk om je bestelling thuis te laten bezorgen. De verzendkosten hiervoor staan vermeld onder het kopje ‘Wat kost het om mijn bestelling thuis te laten bezorgen?’.

  • Wat kost het om mijn bestelling thuis te laten bezorgen?

    De verzendkosten verschillen per categorie en of er montage is gewenst. Als de bestelling bij ons wordt opgehaald zijn de verzendkosten gratis. 

    Categorie Verzendkosten Verzend- & Montagekosten
    Woonkamer €24,95 €49,90
    Eetkamer €24,95 €49,90
    Boxsprings €24,95 €49,90
    Hoofdkussens & Dekbedden €7,95 N.V.T.
    Verlichting Alleen afhalen Alleen afhalen
    Accessoires €7,95 N.V.T.
    Spiegels & Schilderijen €19,95 N.V.T.
    Onderhoud €5,45 N.V.T.
  • Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

    Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Om te achterhalen waar jouw bestelling is, willen wij dit graag onderzoeken. Hiervoor kan je bellen naar 0113 224 122 of een mail sturen naar info@tmcwonen.nl.

Contact

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Hulp nodig bij het bestellen van een artikel of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen of een WhatsApp bericht sturen via 0113 224 122. Een e-mail kun je sturen naar: info@tmcwonen.nl. Je kunt via onze website ook een contactformulier invullen.

Annuleren & Retourneren

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan een bestelling annuleren onder bepaalde omstandigheden. Bekijk hier de CBW voorwaarden. Dit zijn de voorwaarden voor aankopen die na 01-01-2020 plaats hebben gevonden.

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Je kan een product ruilen of retourneren onder bepaalde omstandigheden. Bekijk via onderstaande links de CBW voorwaarden. Bekijk hier de CBW voorwaarden voor alle aankopen die na 01-01-2020 hebben plaatsgevonden. En bekijk hier de CBW voorwaarden voor alle aankopen die op/voor 31-12-2019 hebben plaatsgevonden. 

Garantie

  • Hoe lang is de garantietermijn?

    Bij de aankoop van een meubel heb je twee jaar garantie en in het derde jaar wordt 50% van de kosten vergoed. TMC Wonen is een CBW-erkende onderneming. De Centrale Branchevereniging Wonen is een overkoepelende organisatie die onder andere standaarden voor garantietermijnen bepaald. TMC Wonen geeft bovenop deze standaard van twee jaar, extra garantie. Is de garantietermijn op je meubels verlopen en heb je toch een vraag? Bel dan naar 0113 224 122 of stuur een mail naar info@tmcwonen.nl, dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen betekenen.  

    Naast de standaard garantievoorwaarden zijn er verlengde garantie termijnen mogelijk. Deze worden gesteld door de leverancier, wanneer dit geldt voor jouw meubels wordt je hierover geïnformeerd bij de aankoop.

    Verder is het mogelijk om een aanvullende garantie aan te schaffen voor je zitmeubel, de Premium Service. Hiermee krijg je 5 jaar volledige garantie op vlekkenservice en op de constructie van het zitmeubel. De orderbevestiging en/of factuur dient als garantiebewijs van de aanschaf.

    Heb je een vraag of wil je een service melding maken? Neem dan contact met ons op en houdt je klant- en/of ordernummer bij de hand. Zo kunnen we jou nog sneller verder helpen!

Betaling

  • Welke betaalmethoden biedt TMC Wonen?

    Winkels
    Je kan bij ons in de winkel betalen met een pinpas en op rekening. Als je in de winkel een bestelling plaatst, dan dient er een aanbetaling van 30% plaats te vinden. De overige 70% betaal je bij de levering of het afhalen per pin of op factuur. Houdt er rekening mee dat het daglimiet, afhankelijk van je bank, ongeveer €2.500,- is. Controleer van te voren hoeveel je kan betalen per pin en verhoog dit indien nodig. In de winkels is het niet mogelijk om met creditcard te betalen. 

    Webshop
    In onze webshop kun je op verschillende manier betalen: iDEAL, Mastercard, Maestro, Visa en betalen in de winkel (contant of pin). Let op; betalen in de winkel is alleen mogelijk bij de bezorgmethode ‘Afhalen’. Ook als je kiest voor het ophalen van de producten bij het Pick-Up Point is het mogelijk om contant of via de pin te betalen.

  • Kan ik op rekening bestellen?

    Het is mogelijk om bij ons op rekening te bestellen. Na de bestelling ontvang je via de mail een factuur, hierop staat een link via waar je de betaling kan voldoen.